♥ همسریابی , سایت همسریابی , همسریابی خارجی , سایت همسریابی خارجی ♥

♥ همسریابی , سایت همسریابی , همسریابی خارجی , سایت همسریابی خارجی ♥
همسریابی, سایت همسریابی, همسریابی خارجی, سایت همسریابی خارجی

۱۳۹۴ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

دانلود بازی معروف کانتر استریک Counter Strike Source 1.6 + AutoUpdater 2011


دانلود بازی معروف کانتر استریک Counter Strike Source 1.6 + AutoUpdater 2011

Download Conter New Version, Download Coumter1.06, Download Counter Strkie Source, Download New Versions Counter Strike Source, Download With Direct Link, Ver 1.06 Counter Strike Source, دانلود با لینک مستقیم Free Download Game, دانلود بازی, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی تحت شبکه, دانلود بازی جدید, دانلود بازی معروف کانتراستریک, دانلود بازی کافی نت ها, دانلود جدیدترین ورژن کانتر, دانلود رایگان, دانلود مدل جدید بازی کانتر, دانلود نسخه جدید کانتر, دانلود کانتر, دانلود کانتراستریک سورس, دانلود گیم

بازی کانتر استریک نیازی به معرفی و توضیح ندارد، در تمام گیم نت ها این بازی را دیده اید و بی شک همه گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای نیز با آن آشنایی دارند. تیم ایرانیان دانلود نسخه جدید Counter Strike Source رابرای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. این بازی محبوب که ساخت و نشر آن توسط دو کمپانی معروف Valve Software و Vivendi Universal انجام یافته است، هم دارای قابلیت Single Player (تک نفری و مبارزه با کاراکترهای هوشمند Counter) است و هم تحت شبکه و آنلاین می توان بازی را اجرا کرد. گرافیک بازی، بهتر صداها طبیعی تر و حرکات بازیکنان بسیار حرفه ای تر شده است، کاراکترهای جدید و اسلحه های قدرتمند، و اضافه شدن نقشه های جدید، از نقاط قوت این نسخه می باشد. این نسخه از بازی احتیاجی به Steam ندارد و دارای قابلیت Easy Setup (نصب آسان) می باشد و نیازی به کرک و سریال نیست. آپدیت بازی مربوط به ۲۵ آوریل ۲۰۱۱است. هم اکنون بازی محبوب و معروف Counter Strike Source 1.6 آماده دریافت می باشد.
تصاویری از محیط بازی:
حداقل سیستم موردنیاز:
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: 1.9GHz
Ram: 512 MB
Video Cards: 128MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 4.3 GB
روش تعمیر فایل فشرده:
اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.
.: آموزش تغییر زبان :.
چنانچه با زبان ناآشنایی مثل زبان روسی مواجه شدید، برای تغییر زبان به ترتیب مراحل زیر را طی کنید
به مسیر نصب بازی ( پیش فرض  C:\Program Files\Counter-Strike Source ) مراجعه کنید.
و فایل rev.ini را جستجو کنید و پس از یافتن آن را باز کنید و دنبال عبارت Language بگردید، با دو عبارت به شکل زیر روبرو می شوید.
Language = English
Language = Russian
با تغییر Russian به English زبان بازی تغییر خواهد کرد.
روش کرک:
بدون نیاز

هیچ نظری موجود نیست: