♥ همسریابی , سایت همسریابی , همسریابی خارجی , سایت همسریابی خارجی ♥

♥ همسریابی , سایت همسریابی , همسریابی خارجی , سایت همسریابی خارجی ♥
همسریابی, سایت همسریابی, همسریابی خارجی, سایت همسریابی خارجی

۱۳۹۴ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه P90X Extreme Home Fitness Workout Program


دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه P90X Extreme Home Fitness Workout Program

 اموزش فیتنس در خانه, تناسب اندام, دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه, دانلود فیلم اموزش تناسب اندام, دانلود مجموعه P90X, دانلود مجموعه P90X Extreme Home Fitness Workout Program, دانلود مجموعه تناسب اندام در 90 روز

.:: ۱۲ دی وی دی ویدئویی به همراه کتاب راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام و تقویم حرکات روزانه ::.
P90X یا Power 90 Extreme، یک سیستم ورزشی خانگی توسعه یافته توسط Tony Horton در رابطه با مدیر عامل شرکت Beachbody (شرکت مربوط به تناسب اندام و لاغری) Carl Daikeler، مشاور تناسب اندام Steve Edwards، متخصص تغذیه Carrie Wyatt، کارگردان هنری Ned Farr، مدیر ویدئو ورزشی Manson Bendewal است. این سیستم ادعا می کند که به طور چشمگیری آمادگی جسمی را در ۹۰ روز از طریق برنامه های آموزشی مجزا همراه با برنامه تغذیه و مکمل های غذایی بهبود می بخشد.
تبلیغات P90X بر “Muscle Confusion یا اغفال عضلات”، روشی از آموزش متقاطع و زمانبندی کردن به دست آمده از طریق تغییر ترتیب تمرینات و وارد کردن حرکات جدید و متنوع، تأکید می کند. اغفال عضلات گفته می شود که از سازگاری بدن با تمرینات در طول زمان جلوگیری می کند و درنتیجه منجر به بهبود مستمر و بدون رکود (وضع ثابت) می شود.
نمای کلی برنامه:
P90X یک برنامه ۹۰ روزه است که تکنیک های ورزشی متنوعی شامل تمرینات قدرتی، قلبی، یوگا، Plyometrics (تمریناتی شامل پرش و … که برای تقویت قلب و تنفس استفاده می شود) و کششی را تلفیق می کند. برنامه شامل راهنمای تغذیه، طرح تناسب اندام، تقویم و مجموعه ای از ویدئوهای DVD که تکنیکهای گوناگونی را نشان می دهد، است. مدل ها همچنین چند حرکت در سطوح پایینتر و یا بالاتر شدت را نشان می دهند. P90X یک تست تناسب اندام را برای تعیین اینکه آیا برنامه برای یک فرد مناسب است فراهم می کند. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.
نمای کلی تمرین:
چرخه برنامه P90X 13 هفته، با شش روز تمرین در هر هفته، به طول می انجامد. این برنامه دارای سه محور چرخش یا سه مورد موکد است به نامهای Classic ،Lean و Doubles که فرد بر اساس اهداف شخصی یکی را انتخاب می کند. در کل ۱۲ دی وی دی تمرینی همراه با برنامه وجود دارد. هر کدام عضلات و مهارتهای مختلفی را مورد هدف قرار می دهد. بیشتر تمرینات از نظر زمانی کمتر از یک ساعت هستند (کمتر از یک ساعت طول می کشند)، اگر چه تمرینات شکمی (Ab Ripper “X”) سه بار در هفته انجام می شود، پس از شش تمرین دوره ای، تقریباً ۱۵ دقیقه به زمانهای جدول زیر اضافه می کند.
خسته از تمرینات بی اثر که عالی به نظر می رسد اما نتایج کمتر از حد مطلوب را ارائه می کنند. با توسل به سیستم تناسب اندام خانگی شدید P90X، مجموعه ای از تمرینات القاء کننده عرق، پمپ کننده ماهیچه برای تبدیل بدن شما از حالت معمولی به حالت جا افتاده (ورزشی) در فقط ۹۰ روز طراحی شد. با میزبانی (ساماندهی) مربی خصوصی Tony Horton، مجموعه ای از DVD به شما کمک خواهد کرد تا لاغر شوید، چاق شوید یا قوی تر شوید، با تنوع بی پایانی از برنامه های روزانه ترکیبی و تطبیقی تا شما را با انگیزه نگه دارند.
راز پشت سیستم P90X تکنیک آموزشی پیشرفته ای به نام “آشفتگی عضلانی” است که روند تناسب اندام را با معرفی پیوسته حرکات جدید و برنامه های روزمره تسریع می کند بنابر این بدن شما هیچگاه دچار رکود نمی شود و شما هرگز خسته نمی شوید. هر چه شما عضلات را بیشتر آشفته کنید، بدن شما مجبور است سخت تر کار کند تا خود را نگه دارد (تا از تنزل جلوگیری کند). و هر چه تنوع بیشتر در تمریناتتان قرار دهید، نتایج شما سریعتر و بهتر خواهد بود. با شکستن عادتهای قدیمی و باز کردن در های جدید (یعنی کنار کذاشتن تمرینهای قدیمی و انجام تمرینهای جدید)، ماهیچه های دوم و سوم به طور پیوسته فعال می شوند و توسعه می یابند .
هر یک از ۱۲ DVD تمرینی بسیار متنوع و سخت، یا روی مجموعه خاصی از گروه های عضلانی و یا روی تکنیک آموزشی بی نظیری تمرکز می کند.
سینه و پشت
شناسایی و تقویت هدفدار تمرین بر دو ورزش کلاسیک فوقانی بدن را تأکید می کند.
Plyometrics
برنامه روتین قلبی پرش ناگهانی اثبات شده که به طور شگفت انگیزی عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.
شانه ها و بازوها
ترکیب مؤثری از حرکات فشاری، پیچشی و پروازی که شما را قوی تر باقی خواهد گذاشت.
یوگا X
عمل (حرکات ورزشی در ارتباط با) قدرت، انعطاف پذیری، تعادل و تنفس را به منظور افزایش (تقویت) جثه شما و آرام کردن ذهن شما ترکیب می کند.
پاها و پشت
برای چمباتمه زدن، برجهیدن و کشیدن برای ورزش شدید کل بدن مثل هیچ چیز دیگر آماده شوید.
Kepno X
ورزش قلبی عروقی شدید همراه با مشت و لگد زنی برای استقامت، تعادل و هماهنگی.
کشش
دستیابی به سطح بالایی از ورزشکاری در طی دوره طولانی تری از زمان، به علاوه جلوگیری از صدمات و اجتناب از رکود.
نتایج توامان اصلی
(یعنی ورزشهایی که به طور همزمان بر روی چند قسمت بدن تأثیر می گذارند)
رشد و حمایت از گروه های عضلانی چندگانه در حالیکه شما بدنتان را ورزیده می کنید.
سینه، شانه ها و سه سر بازو
هر دو ماهیچه های بزرگ و کوچک فوقانی بدن شما را مورد هدف قرار داد تا شما را تا آستانه تحت فشار بگذارد.
پشت و عضله دو سر بازو
منقبض کردن این عضلات دو سر بازوی قدرتمند و تمرکز بر سفت و محکم کردن این عضلات در معرض دید بازو.
قلبی X
تمرین معمول قلبی کم تأثیر و جالب که شما را در حالیکه احساس لاغر و متوسط بودن می کنید ترک خواهد کرد.
تمرینات شکمی Ripper X
عضلات شش گانه شکمی رویاهایتان راتراش دهید (شکل دهید) و از سلامتی و عملکرد جسمی تان بهره ببرید.
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
توجه:
مجموعه P90X دارای ۳ سطح با عناوین P90X, P90X Plus, P90X2 می باشد که نسخه P90X نسخه اول این مجموعه است که در همین پست معرفی شد و نسخه Plus سطح بالاتر مجموعه P90X بوده و دارای تمرینات پیشرفته تناسب اندام می باشد و به نوعی تکمیل کننده مجموعه P90X است. همچنین مجموعه P90X2 نسخه جدید تر این مجموعه است که در آن تمرینات جدید و روش های جدید تناسب اندام اضافه شده است.لازم به ذکر است که سایت ایرانیان دانلود این مژده را به کاربران خود می دهد که به زودی دو مجموعه P90X Plus و P90X2 برای دانلود رایگان در سایت قرار خواهند گرفت.
با ما همراه شوید و هر هفته ۲ قسمت از این مجموعه بی نظیر را دریافت نمایید.
.:: مقدمه ::.

.:: دی وی دی اول ::.

.:: دی وی دی دوم ::.

.:: دی وی دی سوم ::.
.:: دی وی دی چهارم ::.
.:: دی وی دی پنجم ::.
.:: دی وی دی ششم ::.

.:: دی وی دی هفتم ::.
.:: دی وی دی هشتم ::.

.:: دی وی دی نهم ::.

.:: دی وی دی دهم ::.
.:: دی وی دی یازدهم ::.
http://www.dl.ir-dl.com/user2/P90X/pic/703.jpg
.:: دی وی دی دوازدهم ::.
.:: کتاب های راهنما ::.


هیچ نظری موجود نیست: